2013. október 20., vasárnap

26.rész - August 12. "Két tűz között."'

Hey!
Aki benne van a csoportban, az már tudja, hogy mire jutottam a bloggal... Mivel alig van időm + ihlet hiányban szenvedek + fogalmam sincs, hogy kit érdekelne ez a blog, ha esetleg még írnék 15 részt, ezért 30. részig szeretném míg írni. Ezen kívül még lesz 4 rész. Fogalmam sincs hogy fogom megoldani ezt a szerelmi 3 szöget 4 rész alatt, de csak megoldom. :'D 
Nem sokára The End, de addig is... Jó olvasást! xx (:

But everybody's changing And I don't feel the same

Everybody's changing
Ha így telt volna a napom, akkor azt mondom fantasztikus. Hiszen... Niall-al ülni egymás mellett és egy filmet bámulni több, mint király. Na, jó. Igazából nem csak egymás mellett ültünk, hanem én a vállára hajtott fejjel, ő pedig az én fejemre hajtott fejjel. Amikor nem sírtunk a nevetéstől. Mert igazából nem bámultuk a filmet - csak így, unalmasan, csöndben - hanem Niall minden percben elsütött valami poént és parodizálta a szereplőket. De volt, hogy nem is a tévére figyeltünk, hanem egymást néztük. Nem, nem őrültünk meg, csupán jó volt a másik vigyorgó arcát nézni. Ezt semmiféleképpen nem úgy kell elképzelni, hogy - mondjuk - 20 percig folyamatosan vigyorogva ültünk egymás mellett és néztük a másikat. Nem. Csak néha egy-két percre elbambultunk. Ha unalmas a film, simán megtörténhet. 
Szóval, ha így telt volna a napom, akkor örültem volna. De természetesen nem így töltöttük az egész napunkat, mert Louis felhívta Niall-t, hogy valamit csinálni kéne, mert nagyon unatkozik. A fiúk lebeszélték, hogy fél óra múlva találkozunk és elmegyünk bowlingozni. 
- Nem tudok bowlingozni - ráztam meg a fejem, miután Niall letette a telefont és elmondta, hogy mi a terv.
- Majd megtanítalak.
- Te sem tudsz bowlingozni - ráncoltam a szemöldökömet. 
- Majd megtanítanak - nevetett fel. 
- Ki? Kik? - Reméltem, hogy nem csak Louis jön, hanem magával rángatja Liam, Zayn és Harry-t is. Akkor kevésbé lett volna kínos ez az egész.
- Majd valaki. De, ha bowling tudás nélkül csináljuk, szerintem az se lesz baj. Vicces lesz - lökte meg a vállam. Próbáltam halvány mosolyt magamra erőltetni, de nem nagyon ment. Míg én kínosabbnál kínosabb pillanatokat képzeltem el, addig Niall kikapcsolta a filmet, és indulásra készen állt. - Jesy...
- Tessék? - néztem rá, mire fürkésző tekintettel nézett a szemembe. 
- Minden rendben? - mosolyodott el halványan, és felém lépett egyet.
- Persze. Izé... Minden a legeslegeslegnagyobb rendben. Mi lenne a baj? - kicsit volt feltűnő a hadarásom és  a dadogásom. Nem volt vészes. 
- Mivel késésben vagyunk - nézett gyorsan az órára - ezért erről majd később beszélünk - nyújtotta a kezét, majd elindultunk. 
- Csak Louis lesz ott? - kérdeztem út közben. Niall egy ideig nem válaszolt. Úgy tűnt valamin nagyon gondolkozik. - Hahó, Föld hívja...
- Mi van közted és Louis között? - kérdezte hirtelen. Oké. Teljesen lefagytam. Egyből az jutott eszembe, hogy tudja. Tud mindent, mert Louis túl feltűnően csinálja... azt, amit csinál. Mondanom kellett valamit, mielőtt még elkezdi tovább gondolni ezt az egészet.
- Semmi - Egy szó, remek. -Csak barátok vagyunk.
- Mostanában olyan ellenszenves vagy vele. Csinált valamit? - állított meg barátom, és fordított magával szembe. Hogy csinált-e valamit? Lássuk csak.. Összejöttünk erre ő bevallotta, hogy szeret (imádom az időzítését, tényleg) majd eltűntem két hónapra és utána még flörtölt is velem. De, amúgy, nem. Nem csinált az ég világon semmit, csak mindent tönkre tett. 
- Nem. Minden rendben - mosolyogtam rá. Nem hazudtam. Csak... Nem mondtam igazat. Milyen lenne azt mondani, hogy "Niall, a legjobb barátod szerelmes belém és ezt el is mondta nekem. Szerinted mit csináljak?". Szerintem ő (1) megkérdezné, hogy mikor történt, mit mondott, (2) elmenne Louis-hoz, megkérdezné őt is, hogy miért/mikor/hogy? Aztán (3) belefojtaná egy kanál vízbe. 
Nem, igazából fogalmam sincs, mit csinálna, de az biztos, hogy kiakadna. És sajnos benne van a pakliban, hogy rám is haragudna. 
***
- Muszáj ez a cipő? - nyafogtam, amikor a kezembe nyomtak egy cipőt "vedd fel" címszó alatt. Mivel még soha nem bowlingoztam, azt se tudtam, hogy ehhez külön cipőt osztogattak. Ezért csodálkoztam, amikor utánam hajították.
- Igen - állt fel Niall, amikor felvette a sajátját. Úgy nézett ki, mint Goofy. Kicsit nagy volt rá a cipő, ugyanis nem találtak a méretének megfelelőt. 
- Szerintem mókás - röhögött Louis, amikor csúszkálni kezdett a cipővel a pályánál. Ó, tényleg. Louis is ott volt. Bah. (Természetesen Harry, Liam és Zayn nem tudott jönni, ezért csak hárman voltunk.) Furcsa volt, mert délelőtt teljesen máshogy viselkedett, most pedig találkoztunk, adott két puszit és már jöttünk is be. Nem mondott semmit. Mondjuk, egyszer merjen Niall előtt mondani valamit, és én fogom belefojtani egy kanál vízbe.
- Louis! - kiabálta Niall. - Elmegyek kajáért, meg üdítőért, addig tanítsd meg Jesy-t. Még soha nem játszott.
Sóhajtottam, majd Louis felé fordultam, aki már nyomta is a kezembe a golyót. Odaálltam a pályához és figyelmesen végig hallgattam Louis-t, aki elmondta hogy tartsam, mit csináljak, mire figyeljek. Miután bólintottam, beálltam, és Louis egyből a csípőmre és a kezemre tette a kezeit, hogy segítsen. Szúrós pillantást vetettem rá, de nem is figyelt. Amikor megmutatta, hogy gurítsak a keze simán a fenekemen kötött ki. Azonnal felegyenesedtem és szembe fordultam vele.
- Ha nem lennének itt ennyien, felpofoználak - közöltem vele, mire féloldalas mosolyra húzta a száját.
- Ha csak ketten lennénk megcsókolnálak - jelentette ki, mintha ez halál természetes lenne.
- Ezt most azonnal hagyd abba. Ne cseszd ezt el nekem - mondtam, majd visszatettem a golyót a helyére, és leültem. Niall pár perc múlva egy halom kajával jött vissza, amiket lepakolt az asztalra.
- Hogy ment? - harapott bele egy pizza szeletbe.
- Micsoda?
- Aaa... bowling? - kérdezte furán.
- Ja, remekül. Louis mindent elmondott - mondtam kicsi éllel a hangomban.
- Jesy pedig mindent tud. Hála nekem - mondta hátradőlve. 
Meg tudtam volna ölni. Ha azt hiszi, hogy hagyni fogom neki, hogy tönkre tegyen valamit, ami még csak most kezdődött el, akkor baromi nagyot téved. Niall-nak nem mertem mondani semmit. Majd, ha durvább, követelőzőbb és nyomulósabb lesz, majd akkor szólni fogok.
***
A bowlingot ezek után, szerintem nem meglepő, hogy nem nagyon élveztem. Valahányszor valaki mögém állt, azt hittem, hogy Louis az és egyből megfordultam. Megkönnyebbültem, amikor végre elköszöntünk Louis-tól. Egy ideig csöndben sétáltunk, de egy idő után megkérdezte:
- Valamit csinált Louis?
- Ezt ma már megbeszéltük. Nem - ráztam meg a fejem. Nehéz volt tartani a számat, de muszáj volt. Nem akartam, hogy miattam legyen harag.
- Azt mondta, hogy érdekesen elbeszélgettetek - vonta fel a szemöldökét. Csak pislogtam. Mit mondott Louis!? Miért beszél rólam Niall-nak!? 

4 megjegyzés:

  1. :D az utolsó rész már kész van :'D a többit pedig az őszi szünetben tervezem írni ^^ :D xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, hogy Louis ennyire bevállalós és pimasz :DD Kicsit felbontja a róla kialakult jó fiús képet, amit elképzeltem de nem baj, mert szerintem ez is jól áll neki! :):D Jesy és Niall pedig, ahogy te fogalmaznál "világi aranyos" :DD<33 Várom a folytatás!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD én amúgy esküszöm ilyennek képzelem el a valóságban is. :D
      világi aranyosak ^^ <3 te is világi aranyos vagy :D <3 köszönöööööööööm <3 xx

      Törlés